maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

just gotta love her

Publicerad 2012-03-11 23:27:39 i big brother,

min första reaktion när jag fick reda på att Hannah skulle vara med i bb var "åh noo, inte hon." men det visade sig vara riktigt roligt att kolla på henne. hon var den som stod i centrum i huset faktiskt, mycket drama kretsade runt henne och allt hon sa och gjorde vara bara roligt. man skratta när hon blev arg på bb och när hon beställde cigg istället för mat. så jag tycker det är så synd att hon valde att lämna ikväll. undra om det ens kommer uppstå någon drama nu.. fast juust det, Rodney har ju kommit in. men jag tror dock inte att han får stanna så länge, och jag hoppas inte det heller. det var så många som sökte i år, ska verkligen just han få komma in helt plöstligt och bli en deltagare? plus så har han redan så många fans där ute jämfört med dem andra. det är väldigt orättvist.

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-14 22:12:46

håller med dig, saknar redan Hannah puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela