maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

it's ok på be You-nique

Publicerad 2012-03-05 15:08:10 i Allmänt,



sitter just nu med inpackning i håret, om den är bra som kan jag rekomendera den för er. eller det kan jag göra iallafall, fast kanske inte så roligt om den inte alls är bra..ni får hojta till om jag ska göra det! kollar på bb just nu, Jackass temat har börjat så idag blev det paintball. de ska även snart få in sin beställning för veckan som består av väldigt mycket onödiga saker. massor med ägg,sockar och grädde osv. jimmy och tenny ville skoja till det, undra om dem andra tycker det är lika roligt när dem väl får in maten..haha.

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-08 20:38:35

inpackningen är super och den luktar såååå gott kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela