maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hur går det här då?

Publicerad 2012-03-11 15:47:41 i Allmänt,



känns som att det enda man gör på helger (dem dagarna man inte har något planerat) är att äta.. man äter,sen chillar man lite och kanske sover lite, sen är det dags att äta igen.. så ser iallafall min dag ut idag haha. så på tal om mat, slänger jag in en bild på min frukost. två mackor och ett glas proviva! har också en inpackning i håret nu, bara en från city gross typ, men igår så beställde vi några (bättre hoppas jag) produkter, shampoo,balsam och inpackning blev det. kommer någon gång i veckan och jag visar er i ett annat inlägg vad vi beställde. längtar till mitt hår blir riktigt bra! b-vitaminerna är i full gång, dricker vatten som aldrig förr och toppade håret lite igår. kanske ska toppa det lite till ifall det behövs (hope not!!). men lent hår är det som räknas, hellre kort och fint än långt och slitet...

& en sak till, har ändrat min header så har inte den svart och vita, så om ni fortfarande ser den. så klicka på f5 (tror jag det är,hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela