maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

härlig kväll!

Publicerad 2012-03-24 13:30:17 i outfit's!,

tjeena! jättehärligt att det är lördag, synd bara att solen inte kan titta fram lite. var som sagt i eslöv igår och firade Hanna och vi hade jättetrevligt. supergod mat och trevligt sällskap! hände lite till när vi kom till höör men jag orkar tyvärr inte ta upp allt. kanske heller inte så intressant för er ändå haha! men det var en jättetrevlig kväll igår. så tack alla för det, och ett extra tack till Hanna! ♥

och finns en sak jag måste ta upp,klargöra lite. jag är inte 15 år (eller 14 för den delen) som det står här till vänster i menyn. jag har ändrat det på mina inställningar men det vill tydligen inte ändras för er. jag är alltså 16 år och blir 17 till hösten. kan vara bra att veta, I'm a big girl ;)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-03-24 14:37:43

så söt du är..... fin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela