maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

good stuff

Publicerad 2012-03-05 16:13:58 i Allmänt,



efter mitt förra inlägg så sköljde jag ur min inpackning så jag kan redan nu bedömma hur den var. trots jag bara använt den en gång så kan man ju se resultat, eller resultat och resultat.. men mitt hår är jättelent och luktar supergott. sen tog jag mina olja droppar när mitt hår var fuktigt som kanske också hjälpte till lite på traven. får hoppas att mitt hår inte blir så "uttorkat" som det annars är, väldigt torrt vilket gör att det känns extra slitet.. men jag provade iallafall denna ovan (tack mamma för det), dock inte i schampo och balsam som på bilden ovan, utan det var bara en inpackning och förpackningen ser ut precis som balsamet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela