maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

finaste mimmi!

Publicerad 2012-03-04 13:22:23 i Allmänt,



var en riktigt rolig kväll igår, vi käkade god mat hos sara och sen såg vi två filmer. "Monster vs Aliens" och "Life as we know it". Har redan sett båda innan och kan rekomendera dem starkt,jättebra båda två! idag händer inte så mycket, jag har riktigt mycket träningsvärk sen igår då jag och amanda var ute en runda. hon åkte inlines och jag sprang/gick, ville inviga mina nya löpartights. så ska bara vila idag, ska bara läsa igenom en läxa nu men sen ska jag kolla på film. Ska se "The last song", var riktigt längesen jag såg den. sen ikväll blir det bb. 

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-04 16:27:05

ikväll blir det myskväll med hotdogs och glass och kex kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-04 16:37:13

så himla fin tjejen är!

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-03-04 19:17:12

Vem av dem är Mimmi??? haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela