maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ego pix!

Publicerad 2012-03-31 12:22:57 i Allmänt,

heej mina fina! är så himla underbart att det är lördag. dock är det lov så varje dag kommer kännas som en lördag, fast idag är det ju faktiskt lördag på riktigt haha. sitter och målar naglarna just nu för det blev inte alls bra igår, kör på silvrigt just nu! annars händer inte så mycket just nu. men ikväll så händer det grajoor, fest i hörby är ju aldrig fel. så ska dra dit med josse. kommer bli riktigt trevligt! slänger in två bilder från igår, var på tjejkväll då förresten. jättetrevligt var det! fejksmilet number one på första bilden haha.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-03-31 18:13:38

Åh va fin du är :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-03 15:34:50

finaste madde!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela