maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Dags att sova!

Publicerad 2012-03-27 22:12:40 i outfit's!,

Heej snyggingar! Har varit en riktigt fullspäckad dag. Skolan gick fort vilket var skönt & sen var det hem och plugga till matte provet imorgon, sen har jag faktiskt tränat. Ska börja göra det mer regelbundet, speciellt nu när det börjar bli så fint väder.& äta nyttigt är också ett måste! Sen har jag kollat mina program, är just på tisdagar som mina favoritprogram går på tvn. Dock tänkte jag skippa bb idag för ska upp tidigt imrn. Btw: som ni kanske vet (iallafall jag) så går det inte att kommentera mina inlägg som jag gör från mobilen. Kan vara bra att veta. & just detta inlägget är ett sådant.
Nej nu ska jag sova, puss och godnatt!


Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-28 12:16:26

så söt Bella är.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela