maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

daagens:

Publicerad 2012-03-02 19:34:19 i Allmänt,

lediga idag betyder shopping i malmö med mina snygga vänner. fick med mig en del snygga saker hem och är så nöjd, var dags att fylla på lite i garderoben. blev två tröjor två gina, en från bikbok, olja från h&m och löpartights (som jag glömde fota, men har dock dem på mig på bilderna där jag fotat mina nya tröjor). riktigt sköna är dem, har faktiskt aldrig ägt ett par förut om jag ska vara ärlig. jag är iallafall superglad för att det är fredag, ska nog kolla film ikväll och även se bb!

bilder på min outfit och på mina köp :)




Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-03 15:44:57

jättefina kläder du har köpt, bra smak puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela