maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb 2012

Publicerad 2012-03-04 23:01:24 i big brother,



hallå där! ni alla har säkert sett något lite av bb, det hoppas jag iallafall för jag hade inte precis tänkt presentera alla deltagarna osv hehe. jag tycker själv att det är väldigt bra, väldigt underhållande för det är så mycket drama hela tiden. jag har dock inte fått något speciell favorit, man har ju dem man gillar mer än andra. men har inte just en eller två. dock är Amandus och Marcelo lätt dem snyggaste killarna där inne. nästa veckas tema är Jackass, hoppas det blir riktigt bra nu för tror många har stora förväntningar. nu ska jag kolla lite live eftersom det är fest, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela