maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ångeest

Publicerad 2012-03-06 17:38:51 i Allmänt,



bara jag som får extrem ångest när det gäller byxor..? tycker det är så otroligt jobbigt att köpa byxor. för dem sitter alltid prefekt när man provar dem, men sen måste man ju tänka att " dem töjs ju faktiskt lite efter ett tag" och jag klarar egentligen inte av byxor som inte sitter tight.. ska berätta min sorliga historia.. jag hade en gång ett par svarta byxor från bikbok och dem blev mina favoriter. dem bestod av lite töj-aktigt material och satt p-e-r-f-e-k-t. men sen tvätta jag dem en massa och sen blev dem aldrig sig lika igen. jag letar ännu idag efter ett par likadana (detta hände för ett tag sen) men jag kan inte hitta just DEM DÄRA. och det är såå sorligt, för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela