maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

amazing!

Publicerad 2012-03-01 17:31:49 i dagens låt!,



heej sunshine's! hade håla sista lektionen idag så vi sluta halv 1 typ vilket var riktigt härligt. imorgon har vi också håla en lektion vilket gör att vi slutar halv 10, haha. hade varit skönt om vår kära lärare hade kunnat flytta på den lektionen, men annars är det ändå inte hela världen för jag ska till malmö efteråt med två snyggingar och det är lika bra att komma iväg tidigt. men nu ska jag plugga,återkommer senare! bjuder på en amazing låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela