maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sliten tjej!

Publicerad 2012-06-09 00:08:15 i outfit's!,

Hej på er! Jag sitter på tåget hem nu efter att ha varit på bio med Sebastian. Har varit hur bra som helst förutom att jag är fruktansvärt trött och har ont i halsen. Jag vet inte vad som hänt med mig men såhär trött har jag inte varit på länge. Och jag gick till och med hem tidigare från jägers igår och har sovit mycket idag. Konstigt tycker jag. Ska hem och sova, känns som om jag kommer sova i evigheter!

En bild från igår, innan jägers!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-06-09 09:45:15

Verkar som du behöver SOMMARLOV!!! Inte sant. Var rädd om dig. Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela