maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

shopping

Publicerad 2012-06-26 01:09:05 i Allmänt,

jag borde sova nu för jag ska upp ganska tidigt imorgon. men det är inte så lätt när man har sett en skräckfilm denna kväll. lär ju sova med lampan tänd eller något iallafall haha. fast jag har ju i och för sig bella som sällskap, tack och lov för det! drar till lund imorgon för att shoppa lite, eller lite till borde jag säga eftersom jag hitta två snygga tröjor inne på Falkenklevs idag. det var dock två stickade/tjock tröjor men dem passar ju alldeles utmärkt till detta vädret, haha..
Midsommar bilderna lägger jag nog upp imorgon, har lagt över dem i datorn nu iallafall! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela