maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

rea

Publicerad 2012-06-25 11:19:43 i Allmänt,

heej! jag har försökt att göra om lite här, eller i stort sett bara headern haha. men det tog sån tid för jag skulle göra det igår men det gick inte så bra. sen att hitta var allt är, hur man laddar upp bilder osv. är lite klurigt. men man får prova sig fram och snart lär väll detta vara lätt som en plätt! jag ska snart dra till Falkenklevs för att se om jag hittar något snyggt, det är nu rean börjar. är väll i stort sätt rea i nästan alla butiker. så imorgon drar jag mig in mot malmö eller lund för att kolla runt ännu mer.
 
såhär blev förändringen, hoppas det blev bättre. haha!
 

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-06-25 19:31:45

Jättesnygg header!!! Tack för sist. Love......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela