maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nytt!!

Publicerad 2012-06-23 22:33:01 i Allmänt,

 
heej! det var längesen jag skrev nu. speciellt från datorn också så jag har inte märkt förrens just nu att allt är nytt här på blogg.se. tänkte bara nämna lite saker som har hänt. midsommar firades här hemma igår med underbara vänner, då jag ,josse och sara var "hosts" så fick vi springa en massa rundor och hålla koll på allt. men i helhet så var det en toppenkväll. bilder kommer!
nu ska vi snart ta och kolla film. saknar mina älsklingar fast att dem bara har varit borta sen i torsdags. och imorgon kommer dem hem!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-06-24 11:12:00

saknar oxå mina bebeisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela