maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new stuff!

Publicerad 2012-06-27 20:16:10 i Allmänt,

var på entre idag men hanna. vi hade hur trevligt som helst! tänkte slänga in bilder på vad jag köpte för dem andra bilderna på mig och hanna finns på min mobil. kanske slänger in någon fin bild på oss senare ;). nu väntar jag på att en film ska laddas ner så jag kan börja kolla på den, "Our family wedding" heter den! så hoppas nu att den är rolig.
blev lite småsaker som hud/fukt kräm, bikini underdel och lite annat. och jag älskar hur linnet är i ryggen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela