maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mönstrat

Publicerad 2012-06-26 20:33:37 i Allmänt,

hej på er! jag som trodde det skulle vara roligare att shoppa på rean men tydligen inte. jag hittade bara en tröja (som inte ens var på rea). ett jättesött linne! vill ha lite mer mönstrat och så nu till sommaren istället för att bara gå runt med ett helt vitt eller svart linne. fast har dem lite detaljer så går det också bra. men jag tänkte visa min fina klänning som jag köpte precis innan skolavslutningen och tröjan jag köpte idag. båda är från gina och klänningen hade jag på midsommar, så bättre bild på den kommer senare! och som man brukar säga, I LOVE IT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela