maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

LOL

Publicerad 2012-07-10 13:22:28 i Allmänt,

 
HEJ! min uppdatering har varit riktigt dålig då jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna. jag har varit med vänner, min pojkvän och igår var jag på bio. såg filmen LOL där Miley Cyrus har huvudrollen. kan rekomendera den till alla tjejer iallafall, en riktigt bra film med drama och romantik. och en del skratt bjuder den också på! på tal om annat så ska jag strax åka till stationen för att möta upp Ida från Motala. en tjej som jag träffade i Malta förra året. ska bli hur roligt som helst. hon stannar här till fredag morgon!
 

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-07-10 14:01:24

ha en skön dag kram mammisen
vi ses snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela