maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ÅHUS

Publicerad 2012-07-20 20:53:12 i Allmänt,

 
Åhus 2012 - trots väldigt mycket sovande och inte så mycket tittande på matcher så har detta ändå varit riktigt lyckat. vädret har helt enkelt sugit, det har regnat några gånger varje dag. vissa riiktigt mycket. så då mös vi bara i husvagnen och åt upp oss några kilon. synd att vädret ska förstöra så mycket.. men aja, nu är det bara att se fram emot Åhus 2013 eftersom åhus är en utav höjdpunkterna på sommarlovet. & varje år har jag lika kul. tack alla som gjorde detta riktigt lyckat.
kunde inte ändra ljuset på dem mörka bilderna, men lägger ut de ändå! :)  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-22 23:25:54

ett otroligt bra ÅHUS och SAKNAR ER REDAN TJEJER!!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-07-23 22:25:58

Suuuperbra vecka, ni är så bra!!

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-07-25 10:29:06

fina bilder, hoppas ni hade det kul puss mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela