maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

trevlig kväll!

Publicerad 2012-02-17 22:46:44 i Allmänt,

vi har blivit bjudna på tre rätters-middag och det var supergott! slänger in en bildbomb, kommer inte ihåg vad de olika rätterna innehöll och bilderna är kanske inte jättebra, iallafall inte den på efterrätten haha. men efterrätten var päron med after eight på, muums! vi gjorde oss lite extra snygga ikväll också, rolig kväll och nu är jag helt utmattad. ska kolla tv och sen sova!




Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-02-17 23:09:03

Rena 70-talsmenyn! Häftigt . Avokadoröra, inbakad file och naturligtvis päron, after eight med lite grädde. Ser läckert ut. Bra jobbat mamma o pappa.:D

Postat av: mammi

Publicerad 2012-02-18 10:02:42

tack för en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela