maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

titta hit alla bb fans!

Publicerad 2012-02-18 16:54:09 i big brother,

är ni (precis som jag) jättenyfikna på hur deltagarna är detta året och kan inte hålla er tills imorgon. då kan ni gå in på big brothers hemsida som börjar fyllas med information nu. de har börjat sända live från Loftet där det befinner sig 4 personer nu, det är ungefär som glashuset fast de befinner sig på ett loft nu. två av dem ska in i huset senare. de visar även bilder på alla deltagarna med namn och ålder. plus några få bilder på huset, men jag slänger in några fler som inte finns på hemsidan! och förresten, kände igen en tjej rätt mycket när jag kollade igenom deltagarna,men kunde inte komma på vem hon var. MEN NU VET JAG, ni alla borde veta vem tjejen är som har gjort videor om hur mycket hon hatar svenska killar, och att hon inte gillar fattiga människor.. hon ska iallafall vara hem, haha fan vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela