maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

strålande dag

Publicerad 2012-02-24 11:33:59 i Allmänt,

det blev en bra kväll igår med god mat. jag fotade dock bara förätten och huvudrätten och maten ser inte supergod ut när man fotar med blix, men det var iallafall jättegoott! idag ska jag plugga och lite sånt, sen ikväll ska vi till malmö för att äta på restaurang, vi ska fira morfar som fyllde 70 år igår. så det blir en både lugn och mysig dag idag, skönt!

Gårdagens mat:
Förrätt: Baguette med mozarella ost och honung.
Huvudrätt: Filé blandat med paprika,champinjoner m.m med ris.
Efterrätt (som jag tyvärr inte har bild på): hallon och persiko-paj!

Kommentarer

Postat av: snäckan o moffe

Publicerad 2012-02-24 12:32:27

Hej Lovely!!! Känn er välkomna till moffe idag. Kram från oss :D

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-02-26 16:15:18

tack alla för en mysig dag kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela