maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

silver!

Publicerad 2012-02-03 20:21:53 i Allmänt,

värsta morgonen på länge.. skulle ta 7.39 tåget men det gick inte förrens 8.20 typ. men vi kom faktiskt bara en halvtimme försent vilket inte är såå mycket ju. var hemma vid 12 och har vilat lite och så idag. sara och rebecca är här nu, gav josse hennes present så nu kan jag ju säga vad vi gav henne, hon fick en rosa one piece! har spelat lite spel med hela gänget, dvs mamma,pappa & vi tjejer! tänkte glo lite på the voice sverige nu. nyya naglar på bilden..

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-02-03 20:33:30

tack för en mysig och trevlig spel kväll tjejer kram mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela