maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

no goood!

Publicerad 2012-02-01 22:45:14 i Allmänt,

dåålig uppdatering, sorry guys! men igår så spenderade jag hela morgonen,eftermiddagen och kvällen i lund. vi hade spa kväll på skolan där alla fick ha med sig vars en förälder, kompis osv. mamma fick bli min gäst så fick göra inpackning,färga ögonbryn osv. riktigt roligt! kom hem vid 9 och var helt slut så jag hade en bra anledning till varför jag inte blogga. och idag har jag bara inte orkat, har pluggat och spelat spel med familjen. ska sova nu för ska upp tidigt imorgon och gratta josse! jihooo. hon får dock inte vår (min,saras och hägneryds) present förrens på fredag. anywaay, slänger upp en bild på mig idag och en bild på ett sviiinsnyggt halsband som jag köpte i tisdags,love it! inte bästa bilden, men ni ser ju! :)

Kommentarer

Postat av: snäckan o moffe

Publicerad 2012-02-01 23:57:48

Jättesnyggt halsband!! Hälsa Josefin från oss när ni grattar i morgon bitti. Grattis Josefin på din stora dag!!! Kram från oss.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-02 08:37:48

riktigt snyggt halsband!!

hälsa josse, längtar efter er! men vi ses imorgon. pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela