maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mysig dag

Publicerad 2012-02-03 22:02:48 i Allmänt,





lite halvdåliga bilder, tog dem med min mobilkamera. men skyller också på att ljuset är lite dåligt! sa ju iallafall att jag skulle slänga in någon bild, och såhär fint hade vi det igår. supergod planka med kladdkaka till efterrätt, fast var kladdkaka med marabou och kolasås (tror jag) jättegod iallafall. kollar på bröllopsduellen nu, riktigt rolig film som jag rekomenderar. den går på tv4 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela