maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lovely saturday!

Publicerad 2012-02-18 12:56:49 i Allmänt,

hej mina fina! eftersom jag somnade redan halv 12 igår så kunde jag gå upp tidigt idag med gott samvete. annars känner jag alltid att jag måste få sova ut, men det tycker jag att jag gjorde inatt. anyway.. jag har varit så duktig som har pluggat idag, så nu förtjänar jag att ta det lugnt resten av kvällen. min dag/kväll består av: duscha, sims, fixa mig, gäster, melodifestivalen osvosv. låter som en bra lördag och imorgon drar big brother igång, jag lääängtar så mycket!!!

                        ps. vill bara skryta om hur snygga vänner jag har!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2012-02-18 16:48:06

tycker du är lite taskig nu faktiskt...............

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela