maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

loov!

Publicerad 2012-02-17 17:17:14 i Allmänt,



äntligen fredag och äntligen lov! det ska bli så himla skönt med lite ledighet, speciellt nu när vi har haft tusen saker denna veckan. idag ska vi äta tre rätters middag, mamma och pappa håller på att laga och vi får inte veta vad det blir. spännande.. sen ikväll blir det nog att se film eller något annat mysigt. skrollade igenom lite bilder och hitta denna, och tro det eller ej.. men jag saknar mitt blonda hår lite!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-02-17 22:32:14

Blondes have more fun!!! Sägs det. 3-rätters låter jättesmaskigt. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela