maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Låång dag!

Publicerad 2012-02-21 13:56:31 i Allmänt,

Hejsan hoppsan! Idag ringde klockan vid halv 8 & vid halv 9 åkte jag och pappa till Lund,doktorn skulle bara ställa lite frågor & så. Sen efter det var vi överallt i hela Höör, Apoteket, netto, brödboden, falkenklevs & vårdcentralen. Glömde jag något? Nä sa nog alla affärer i Höör. Fick ta blodprov men sånt klarar ju jag galant, modig som jag är!

Ska iväg till Olivia snart, längesen man träffa henne höll jag på att säga men det är ju inte sant. Utan längesen vi va!
Lite uppdatering om bb: Nadia (hon gravida) lämnade bb igår vilket var planerat från början & två nya deltagare har kommit in. En igår & en idag. Snart (om inte nu) ska deltagarna ta hand om sina djur, en hund, ett lamm,en fågel, en råtta & en orm! Spännande. Men nu ska jag iväg, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela