maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

happy

Publicerad 2012-02-27 23:16:06 i Allmänt,

så skönt att denna dagen är över, jag är så glad just nu! inte precis för att det bara är måndag och det är långt kvar till helgen, utan för tre andre anledningar. nr 1: jag hade redovisning idag vilket gick väldigt bra, bättre än det brukar gå och jag har alltid svårt för att redovisa, så jag är väldigt nöjd med den biten. nr 2: vi har inga läxor, fast det gäller ju dock bara idag skulle jag tro. men kan inte komma ihåg när vi sist inte hade läxor, plugga ju till och med under lovet. men idag har jag inte gjort ett dugg. och till slut så har vi nummer 3: Justin fyller år på torsdag. kanske inget jag springer runt och hoppar av gläjde för, så glad är jag ju inte. utan för nu fyller han faktiskt 18 år, så ingen behöver gå runt och säga att han är liten längre, plus så alla som säger det är oftast dem som är yngre än honom,haha lite komiskt! men jag har ju varit ett fan så länge och kommer alltid att vara det. kommer ihåg att bilden här nedan var min favoritbild innan, där var han ju faktiskt liten. men nu är han supadupa snygg!! flera bilder på honom lär komma på torsdag, hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela