maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

gårdagens!

Publicerad 2012-02-11 14:45:53 i Allmänt,

hade jättetrevligt igår hos både vicky och sen hos sara! var dock mindre roligt när jag vakna idag, hade jätteont i halsen och i ryggen och hoppades att det skulle gå över under dagen men än så länge mår jag fortfarande rätt dåligt. riktigt störigt att det ska hända just idag, skulle nämligen fira rebecca och två andra i hennes familj idag, får hoppas jag orkar sticka dit! slänger upp en bild på min nya jacka, supersnygg grön färg på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela