maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fredagen i bilder

Publicerad 2012-02-26 15:05:12 i Allmänt,

loven är till för att slappa och göra saker man inte annars hinner med att göra. därför blir det dålig uppdatering. i fredags firade vi morfar, vi var på en jättefin och mysig restaurang och sen åkte vi hem till mormor och morfar. där bjöds det på tårta och godis, vi rullade ut från deras lägenhet sen. igår såg vi en massa filmer känns det som, vi skulle se tre men orkade inte se hela av den sista så får se vidare idag. plus melodifestivalen! berättar lite mer om filmerna sen, några jag rekomenderar faktiskt. idag har jag övningskört för första gången, hur läskigt som helst. och nu ska vi måla amandas rum, sen ikväll blir det bb. haaaj!


Kommentarer

Postat av: snäckan o moffe

Publicerad 2012-02-26 16:36:50

Jättefina bilder! Du har nog lite konstnärligt i dig. Bilderna kunde nog platsa i en mattidning. Även den bana du valt (frisör) kräver lite skapande anlag. Kram från oss!!! Saknar er redan :D

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-02-26 20:02:27

så fina bilder och tack för en mysig dag allihopa så söt Ludde är och tårtorna var jätte goda kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela