maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dags att shoppa?

Publicerad 2012-02-29 21:10:30 i Allmänt,

känner att jag måste ta en shoppingtur snart. finns så mycket som jag både behöver och vill ha, t.ex. svarta byxor, löpartights, oljedroppar & så hitta jag en supersnygg tröja på gina som jag vill ha. får hoppas att den finns i butik också!! kollar också runt på lite hårprodukter från Grazette, någon som har provat dem och vet ifall dem är bra? är ju frisörprodukter till ett bra pris, tänkte ge det ett försök..


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-02-29 23:58:28

Jag har provat ett shampoo från det märket, tyckte det var helt okej faktiskt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela