maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Braig kväll!

Publicerad 2012-02-12 17:10:26 i Allmänt,

Hallå sötnosar! Hade tänkt slänga upp ett mobil-inlägg idag för jossäh lärde mig igår hur man får bilderna att bli större & så, thaaanks honey! Påtal om igår så orkade jag sticka in mot sätofta där vi skulle fira tre hägneryds filurer hihi. Hade super trevligt & maten var av toppklass, tack tjejer & ett extra tack till Rebecca som bjöd oss!

Idag har det inte alls hänt mycket, har mest kollat tv & pluggat. Väntar nu på att familjen ska komma hem med maten,blir thaimat idag! Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela