maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bild från turkiet!

Publicerad 2012-02-06 21:00:06 i Allmänt,



förlåt för dålig uppdatering, men mitt internet har legat nere sen i lördags, har bara varit på min dator också. typiskt mig.. var iallafall på fest i lördags och det var riktigt roligt. blev riktigt lyckat! igår så var släkten här för att fira josse, lika trevligt som vanligt! och idag har det hänt alldeles för mycket... nej men vi simmade på gympan, lika jobbigt som vanligt. sen hade vi bara andra tråkiga lektioner. längtar till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela