maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

big brother 2012!!

Publicerad 2012-02-16 21:12:37 i Allmänt,

här var det inte så bra uppdatering. men gud vad skönt det ska bli med lov nästa vecka. blir också bara en kort dag imorgon, så har alldeles snart lov!! har haft två prov igår och ett idag, känns skönt att ha det gjort. har dock två läxor jag måste göra över lovet, men jag överlever nog det. Big brother börjar på söndag för er som har missat det, gissa om jag ska sitta bänkad? funderar på om jag ska uppdatera er denna gången också om vad som händer i huset? fast det lär jag nog göra, kommer nog hända en massa roligheter som jag gärna berättar vidare hehe. jag slänger upp en gammal bild,så brun jag vaaar. ska kolla Beauty and The geek och äta marabou nu,puss!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-16 21:32:14

min fina madde!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela