maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Torsdag

Publicerad 2012-12-06 07:54:09 i

Skönt att det snart är fredag. Jag hoppas denna dagen går fort! Josse ska komma till skolan idag och bli ompysslad utav mig, så det ska bli kul. Jag sov hos sebbe inatt så är på skolan extra tidigt idag, passade därför på att skriva ett inlägg nu.
Och för er som är nyfikna på hur min salong ser ut så kan jag visa lite. Är hur fint som helst där, Klipphuset heter stället jag är på!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-12-06 22:09:16

Ser mysigt ut på salongen. Förstår att du trivs. Vill gärna se hur resultatet blev på Jossan!! Kramar från oss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela