maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Plugg och städ dag!

Publicerad 2012-12-25 15:00:40 i

Hej på er! Hoppas ni alla hade en bra julafton igår. Vi hade det mysigt här hemma med mormor och morfar som sällskap. Åt god mat, efterrätt och allt som nu äts på julafton. Julklapparna var också mycket fina. Fick kläder, pengar, smycken, godis, bodylotion, handduk och lite annat.
Idag är det städ och pluggdag. Passar på att göra allt sånt tråkigt nu när älskling har lämnat mig för att åka till ett varmare land i en vecka. Han kommer hem på måndag och jag längtar såå mycket. Imorgon och fram till fredag blir det jobb.
Fick detta fina paketet av min handledare, fotar kanske mina andra julklappar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela