maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

old pic's

Publicerad 2012-12-02 18:12:34 i Allmänt,

haha jag hitta lite gamla bilder på vår hårddisk som jag glömt bort. tänkte bjuda på några! vääldigt gamla bilder måste jag notera. de flesta är från 8an och 9an skulle jag gissa på!
 
 
nej fler vågar jag inte bjuda på. för hemska för att visas! läxorna är gjorda och jag kan slappa resten av kvällen vilket jag inte har kunnat göra på lääänge. mamma och pappa är och hämtar pizza nu som ska vräkas i. sen blir det myspys. och julkalendern snart som jag ska se!! så himla mysigt det är med jul. massor av tända ljus, tänd brasa och snön som lyser upp så himla mycket.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-02 22:22:26

Åh vad jag saknar!!! <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-12-13 11:30:39

Haha snygg man var! Saknar dig madde :(<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela