maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mysig söndag!

Publicerad 2012-12-30 21:55:02 i

Jobbig dag? You name it. Klockan ringde vid 5 imorse för att vi skulle vara i Malmö kl 7.30 för att jobba. Efter nio timmar på jobbet så stack jag och josse till triangeln. Hitta en supersnygg tröja som passar utmärkt till imorgon. Jag visar den imorgon eller på tisdag tror jag. Nu sitter jag och kollar film och tänkte fixa mina naglar nu. Får se ifall jag kommer på något roligt att göra med dem. Sen ska jag nog ta och sova, har varit en otroligt lång dag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela