maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Jobbar

Publicerad 2012-12-28 17:42:25 i

Heej! För mig blir det inget jullov med massa film och mys bara. Utan jag jobbar på som bara den! Är på smart buy med några gamla klasskompisar vilket är jätteskoj. Har jobbat sen i onsdags och ska jobba till söndag än så länge. Lite info till er som undrar vad som händer i mitt liv.
Jag har även beställt än jättesnygg jacka, unna mig något fint som är lite dyrare. Brukar annars inte göra det.

Nu ska jag ta och njuta utav att det är fredag. Någon bild från jobbet kommer här. Jackan får ni se när jag har fått den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela