maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Emporia

Publicerad 2012-12-14 18:41:57 i

Nu sitter jag på tåget mot dösjebro. Ska till min älskling som har väntat på mig sen vi sluta skolan. Jag och Mikaela åkte till Emporia direkt efter skolan, fick inte något inhandlat till mig själv, bara mat på china box och godis hehe. Är så otroligt skönt med helg nu, behövs verkligen efter allt jobb denna veckan. Har rullat så mycket permanent att jag snart gör det i sömnen också. Nej nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt resten av denna lilla resan.

Kommentarer

Postat av: SARA

Publicerad 2012-12-14 18:47:11

Du är så fin Madde. Håret blev jättebra! Ses på söndag. Puss

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-12-15 16:56:32

Fin tjej på bild!!! Nu har även jag varit på Emporia. Var där i onsdags. Tyckte det var jättehäftigt hela huset. Eller det vi hann med att se på 3-4 timmar. Kram från oss.

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-12-15 21:31:24

du blev så fin i håret puss love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela