maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra schampo

Publicerad 2012-12-29 22:09:35 i Allmänt,

godkväll! hoppas ni alla har en mysig lördag. jag har faktiskt suttit med lite läxa för att inte behöva sitta med allt de sista dagarna utav lovet. plus så passade jag på nu när sebbe inte är hemma och jag ändå jobbar både idag och imorgon vilket gjorde att jag inte kunde göra så mycket annat ikväll. imorgon ska vi ta och jobba i malmö, skönt med lite omväxling men det betyder också att vi ska upp ännu tidigare. men vad gör man inte för pengar haha. sen ska jag och josse gå runt lite i affärerna för att se om jag hittar något fint till nyår. har inte hunnit shoppa något nu på rean, så får se ifall jag hittar något fint.
på tal om något annat så känns det väldigt skönt att jag har beställt lite saker som verkligen behövs. beställde en jacka i förrigår då jag kände att min andra inte är så snygg. och nu har jag beställt bra schampo och balsam också i märket Matrix. Jag kör på colour care eftersom jag har färgat hår, hehe :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela