maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mysig helg!

Publicerad 2012-08-26 23:27:10 i Allmänt,

 
hejjjj! gör ett snabbt inlägg nu för jag måste nanna nu. ska upp tidigt imorgon! tänkte bara mest berätta att jag har varit med min älskling hela helgen. har varit supermysigt! och idag har jag och mamma bakat. så i helhet har min helg varit toppen. jag är jättetrött nu och ska ta och sova, annars kommer jag inte orka gå upp imorgon. sov sött allihopa. vi hörs imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-08-27 10:21:23

ja det har varit en mysig helg. Alltid kul när Sebbe är hos oss. kram o puss

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-08-27 11:20:50

Om du är lycklig är jag lycklig!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela