maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mysig bild

Publicerad 2012-08-28 22:10:21 i Allmänt,

 
åh vad jag tycker om denna bilden. har redan visat den för er några gånger skulle jag tro. men den väcker massa minnen. tog denna (tror till och med josse tog den) när jag och josse var på besök i malmö hos mormor och morfar på ett sommarlov. vi var vid hamnen och tog oss vars en glass och gick en promenad! det var så mysigt och helt perfekt väder hela dagen/kvällen. vad jag saknar den tiden. som tur är får jag träffa mormor, morfar och farmor på söndag. var alldeles för längesen! ska bli så trevligt och mysigt.

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-08-28 23:38:01

Gulligt skrivet av dig! Vi längtar!! Kram från oss.

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-08-29 09:01:51

ser så mysigt ut. Ska bli kul att träffa alla på söndag puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela