maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mallis

Publicerad 2012-08-22 23:07:38 i Allmänt,

 
jag ska visa er så mycket mera. hade fler bilder jag ville visa nu men min dator var så otroligt seg på att ladda upp alla bilder så jag får visa mer någon annan dag. dessa två veckor på mallis var helt otroliga. borde ställa frågan "vad gjorde vi?"  men tror en mer passande fråga är " var gjorde vi INTE?". två veckor är en väldigt lång tid så vi hann med så himla mycket. mysiga eftermiddagar inne i Palma då det blev middagar och en del shopping, galna och extreemt sena utekvällar. fan (ursäkta språket) men fan vilka bra kvällar vi hade. dem bestod av så mycket dans att svetten bara rann (så det ska vara!) , vi spillde drinkar över oss, stod och stirrade på paow hehe, träffa en massa nya och härliga människor och för att inte tala om att vi dansa på bardisken. var vi redo för magaluf innan vi åkte? OM vi var. Var magaluf redo för oss? tveksamt!
såklart bada vi och sola i massor och åt glass i stora lass. mycket god mat blev det också! ett stort TACK ska ni alla 10 tjejer ha för dessa 14 dagar. resan kunde inte blivit bättre, trots att vi blev sjuka hela högen. end of story! nu ska jag ta och sova. Natti Natti!

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-08-23 08:52:09

så härligt det ser ut. kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-08-23 17:09:41

TACK SJÄLV MADDIE! Helt jävla underbart!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela