maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Lång dag

Publicerad 2012-08-28 17:52:03 i

Vilken lång dag jag har haft! Skolan slutade inte förrens 4 och sen skulle jag till en salong där jag ska börja praktisera nu varje onsdag i hela tvåan, vi börjar nästa vecka! Ska bli väldigt spännande. Sen träffade jag sebbe en snabbis och nu sitter jag på tåget påväg hem och är vrålhungrig! Måste hem och äta och ska nog också sätta igång en film. Skönt att inte ha fått några läxor än så länge!

En bild sen imorse, såg ni hur fin himlen var? I did.



Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-08-29 09:03:51

fin bild love you

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-30 09:16:25

Vilken salong snyggis???? Då får jag ju komma in och klippa mig hohoho

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela