maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

IT'S ME

Publicerad 2012-08-21 23:20:21 i Allmänt,

 
heeeejejejejeeej!! efter två veckor på mallis, mys på stranden i lomma, en heldag i göteborg med fina vänner osv osv. så är jag äntligen tillbaka! tog dock typ 2545488 minuter att välja bild för jag har inte fört över alla underbara bilder från spanien in i datorn än. måste jag få gjort imorgon för jag har inget annat roligt att visa för er at the moment. tror jag tar och berättar om spaninen-resan i ett separat inlägg. då jag får med allt jag vill ha sagt och visar er massor med bilder. how about that? annars blir det massa "tjat" hit och dit. kan iallafall säga att denna resan var en man aldrig glömmer.
nu ska jag ta och sova, slut på alla sovmorgnar och sena kvällar nu. skönt att skolan börjar kl ett imorgon iallafall. godnaaatt!

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-08-22 09:07:07

så söta ni är. Väntar med spänning på bilderna från Mallis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela