maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

x-factor

Publicerad 2012-04-04 18:11:47 i Allmänt,

jag känner mig duktig som har pluggat idag. är en hel del som ska göras inom svenska NP den muntliga delen. ska ju kunna det mesta utantill, det ska låta bra, inte rörigt eller så och så ska man ha ett hjälpmedel. så vill ha allt gjort snart så jag bara kan träna och träna.

snart drar jag igång en film, har inte bestämt vilken än. vill inte vara uppe för länge idag för ska iväg tidigt till malmö imorgon. om jag har fattat det rätt så ska vi kolla x-factor audition. antagligen för att de ska kunna korta ner antalet som sökt tills det börjar på tvn. spännande iallafall! slänger in en bild från förra sommaren, eller förra våren. aja, det är från förra året iallafall. ni kanske tycker jag borde slängt in en bättre bild, men våra hoppbilder blev inte bättre än såhär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela