maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Uppe med tuppen!

Publicerad 2012-04-03 08:55:41 i outfit's!,

Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt då jag snart ska iväg. Ska inte på äventyr eller så utan ska bara iväg & göra en sak. Ska bli spännande.. & ni får veta mer sen. Vädret är heelt okej idag, bättre än igår iallafall vilket är bra. Och på tal om igår, jag, josse & Sara gick till Ica & handla BJ & dricka för att sen bara kränga & kolla tv, vilket funkade utmärkt. Nej nu ska jag fixa mig,vi hörs sen!

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-04-03 09:34:40

hoppas det går bra idag, good luck kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela